Featured Post

SA (Legal Proceeding)

The day....in Washington D.C Here . Unless you want me to draw to you?!     ___________                     ___________      \              ...

9/28/2023

減重 69.70 kg, 我終於可以減重?

 一定是發生什麼事情,這我看妳們中秋要烤肉肉,我其實沒有真的我自己怎麼那、撐、翻轉、你們其他電視好像是中心的溫度,通常蔬菜水果沒有這種中間溫度,就算是沒有蓋蓋子,會有中間溫度烤熟,很厲害 !!!

蛋黃酥~ 你們不是要總統大選,那過去呢? 才幾個月台北市長,已經很久了嗎 ? 身材、減重、溝通、打電話? 我剛剛還在我家人電話 Line App 說

(Irene, Square, Tina) 她們對天對地對土地公, 擔保很多事情才會有漫畫書,我的漫畫書, 她們相信的!

To the sky, to the land, to the local diety, there are a lot of the promises and so there is a comic book. My comic book, they believe in it.






No comments:

Post a Comment